Thursday, January 5, 2012

我是中五生!

Kepong Station!


今天,感动透了!我妈妈竟然来在我去车站。特地来在我去车站!!
可能是因为我觉得书包太重了(是那种超级重的!!)
幸亏妈来载,KTM超多人的!!感谢~~


可是回的时候,打不到给妈。一直听到 NOMBOR YANG ANDA DIAL!!!
真是讨厌听到这句!幸亏我也回到家!



今天,叶老师劝说若要报考华语,必须慎重考虑。 可是我拿的时候,我并没有想太多,因为我爱它!♥ 每次上课,都有那兴奋感,因为我终于可以舒服得讲自己的语言!可能,我会考的很差,可是一开始决定了,我就不后悔!(当然希望自己可以考好)就好像我看到有一位blogger的SPM成绩!华语拿A1!!!(他是独中生)羡慕!!






老师都开始施加压力! 可是懒惰离不开我,借口还有一箩箩(耍赖技术进步!)


When I was type this post, I only heard this song!
"I'm Still Loving You" Shiga
Last time, Yuen Yi recommended to me! 

Part of the lyrics:
Why did you tear my heart apart
You said you'd love me from the start
All those painful things you've put me through
But I'm still loving you

I've tried to give my best to you
I don't deserve the things you do
Everything has gone to memories
I just wish I knew the truth behind the lies.








我是中五生!




No comments:

Post a Comment