Saturday, November 28, 2009

happy birthday

我真的不难过
呵呵
一两个字就想伤害我

不可能
哈哈^^


明天
哥说要去看
ninja assassin
看过trailer
有点恐怖
就是那种杀来杀去的


妈说
拜一带我去打针
噢买尬
我讨厌等, 打针,看医生
haiz
真希望快点打
痛死了!


做了几天的宅女,我疯了
我习惯将的生活


有些事我觉得很尴尬
我该怎么办
给个洞我吧
tomorrow29.11.09 is
my father and my friend,MAXINE
BIRTHDAY
just wan to say
HAPPY BIRTHDAY.





2 comments:

  1. Thanks lov you! Happy birthday to your daddy too! <3

    ReplyDelete
  2. haha^^
    u r welcome

    thx 4 ur birthday wish for my dad

    ReplyDelete